dinsdag 29 mei 2007

Pirates of the Carribbean!

Gister zijn we naar Pirates of the Carribbean geweest!!!

Miran is niet zo'n ster in rekenen en 2 weken geleden had ze met haar "tafel-dictee" alles goed...20 van de 20 dus. Meestal heeft ze er zo rond de 10 dus dit was een geweldige prestatie!!! Dus had ik beloofd dat we naar de bios zouden gaan... Het leuke is dat ze nu steeds 17, 18 of 19 goed heeft met het tafeldictee...kwartje is gevallen denk ik...hahaha

Maar goed ik was (en ben) apentrots op mijn meissie!!!

Ik vond de film erg leuk en zelfs beter dan deel 2...en ondanks het slechte weer een hele leuke dag gehad...

Was een tijdje terug begonnen met het maken van een nieuwe kit... ben ik maar eens verder mee gegaan en hij is zo goed als af!!!

Laat alvast de preview zien en van de week zou ik een freebie uploaden!!!

Ik vind 'm echt heel leuk geworden, jullie ook?



1 opmerking:

Anoniem zei

Die 's leuk!!! Ben erg benieuwd naar de freebie, wanneer komt ie erop?